Sayang

by Ikhwan

"I can smile and I will cry." time to alone

aduhai… susah rasanya nak tinggalkan blogging….kadang2 tu fikir macam tak memberi kesan kat sapa2 pon…. tapi bila difikirkan balik…. ni lah cara yang terbaik untuk saling mengajak sesama kita kearah kebaikan….

ana mengaku yang ana tak hebat…. mungkin tak layak untuk menegur…. tapi ana rasa sayang kat semua orang…. ana nak masok syurga sama2….

Tuhan… tunjukkanlah jalan yang terbaik padaku…. siapalah aku untuk berdiri dihadapan mereka… siapalah aku untuk berkata-kata pada mereka…

kalau tak buat macam ni… adakah hanya perlu bersendiri?

terbuka mata dipagi hari… brain start working until I go to sleep… memikirkan segalanya… I want to be a good muslim….

Advertisements