Together with you

by Ikhwan

jangan jatuh sudeyyy

messages to my members….

sahabat… hari ni kita dapat markah tinggi dalam exam…. sahabat…. sem ni kita dapat gpa 3 lebih…. jom ar enjoy dulu…. sahabat… aku menang bola wey… kata nak blanja…haha…

kita kalau boleh nak sentiasa bersama-sama sahabat kita… kat mana-mana pon, tak kan dok sorang-sorang…. mesti ramai-ramai….. tapi apa kita buat, kita kejar sama-sama nikmat dunia… kita terlupa yang nikmat yang ada kat syurga tu lebih banyak…. banyak sangat…. kejap ja dunia nih… bukan lama mana pon… ingat, yang akhirat tu bukan lama… tapi selamanya… kekal abadi… antara syurga atau neraka… nak mana satu?

mesti syurga kan sahabatku sayang…. 🙂  kita usaha sama-sama…. biar susah kat dunia nih… asalkan kita senang di syurga nanti…. kita kena ingat, sesaat kat neraka pon dah tak tertahan dah….kalau diletakkan api neraka sebesar biji kurma di atas bukit, hancur bukit tu…. bayangkan betapa panasnya api neraka tu….

sahabatku sayang…. lets try our best…. miss u slalu….

Advertisements